Jesteśmy do Twojej dyspozycji
pon.-pt. w godz. 9:00 - 17:00
nie ma pytań bez odpowiedzi
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego
Skontaktuj się z nami mailowo
Wybór ikony „Usuń” powoduje usunięcie wszystkich danych dotyczących dostawcy, nie tylko tych, które go identyfikują. W związku z tym, wszystkie dane historyczne, przekazane przez usuwanego dostawcę w poprzednich latach, są kasowane i nie będą widoczne w raportach generowanych po dacie usunięcia niniejszego dostawcy danych. Aby zapobiec niechcianej zmianie treści raportów historycznych, sugeruje się zmianę statusu dostawcy danych na „zablokowany”, bez jego usuwania. Zmianę statusu dostawcy można wykonać po wybraniu ikony „Aktualizuj” w odniesieniu do edytowanego dostawcy danych.
W trakcie wysyłki korespondencji otrzymujemy informację, że wysyłka
została wstrzymana z uwagi na omyłkowe wpisanie polskiego znaku w adresie
email. Konsekwencją tego jest zatrzymanie wysyłki do adresata, którego adres
jest błędny, jak również do pozostałych adresatów, którzy znajdują się w liście
dystrybucyjnej na dalszych pozycjach.
Rozwiązanie problemu
Korzystając z funkcjonalności - aktualizacja dostawcy danych
(ścieżka: Dostawcy danych/Aktualizuj), popraw błędy w adresie dostawcy danych.
System w określonych odstępach czasu próbuje ponownie wysłać korespondencję do
adresatów, którzy nie otrzymali niniejszej wiadomości. Po usunięciu zidentyfikowanego
błędu system będzie kontynuował wysyłkę korespondenci. Z uwagi na konieczność
zapewnienia stabilnej pracy systemu, czynność ta zostanie wykonana po upływie kilku
dziesięciu minut – pozostaw mu trochę czasu na wykonanie tej pracy ;)