FAQ

nie ma pytań bez odpowiedzi

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego

Skontaktuj się z nami mailowo

Wybór ikony „Usuń” powoduje usunięcie wszystkich danych dotyczących dostawcy, nie tylko tych, które go identyfikują. W związku z tym, wszystkie dane historyczne, przekazane przez usuwanego dostawcę w poprzednich latach, są kasowane i nie będą widoczne w raportach generowanych po dacie usunięcia niniejszego dostawcy danych. Aby zapobiec niechcianej zmianie treści raportów historycznych, sugeruje się zmianę statusu dostawcy danych na „zablokowany”, bez jego usuwania. Zmianę statusu dostawcy można wykonać po wybraniu ikony „Aktualizuj” w odniesieniu do edytowanego dostawcy danych.


W trakcie wysyłki korespondencji otrzymujemy informację, że wysyłka została wstrzymana z uwagi na omyłkowe wpisanie polskiego znaku w adresie email. Konsekwencją tego jest zatrzymanie wysyłki do adresata, którego adres jest błędny, jak również do pozostałych adresatów, którzy znajdują się w liście dystrybucyjnej na dalszych pozycjach.

Rozwiązanie problemu

Korzystając z funkcjonalności - aktualizacja dostawcy danych (ścieżka: Dostawcy danych/Aktualizuj), popraw błędy w adresie dostawcy danych. System w określonych odstępach czasu próbuje ponownie wysłać korespondencję do adresatów, którzy nie otrzymali niniejszej wiadomości. Po usunięciu zidentyfikowanego błędu system będzie kontynuował wysyłkę korespondenci. Z uwagi na konieczność zapewnienia stabilnej pracy systemu, czynność ta zostanie wykonana po upływie kilku dziesięciu minut – pozostaw mu trochę czasu na wykonanie tej pracy ;)